dinsdag 24 juli 2012

Feedback welkom!



Na elke ontmoeting ontvangen we graag feedback van onze klanten. Zo leren we iedereen beter kennen, zowel aan de hand van de feedback die ze zelf geven, als aan de hand van de berichten die over hen binnenkomen. Sommigen maken zich er snel vanaf ('De ontmoeting was aangenaam en X. is heel sympathiek, maar ik voelde geen klik'), anderen maken er bij wijze van spreken hun levenswerk van. Soms krijg ik brieven van maar liefst 8 of zelfs 12 bladzijden lang, al dan niet handgeschreven. In deze epistels wordt de aanloop naar de kennismaking, de ontmoeting zelf en het gevoel achteraf tot in de kleinste details beschreven. Pro's en contra's worden opgelijst, positieve punten worden belicht, negatieve eigenschappen  vaak nog meer (helaas). Ellenlange mails zijn leuk om lezen, maar verbazen me ook. Het feit dat ik zelf eerder beknopt in mijn communicatie ben zal daar zeker voor iets tussen zitten, maar het is opmerkelijk in hoeverre sommigen hun potentiële partners scannen en analyseren. Belangrijk om weten is dat discretie  gewaarborgd is en dat feedback altijd veilig is bij ons. Terugkoppelen doe ik enkel op vraag en enkel in algemene bewoordingen. Iedereen mag dus zo bondig of zo uitgebreid reageren als hij of zij wil, alle berichten worden met aandacht en plezier gelezen!  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten